Seminari
Proračuni u neprofitnim organizacijama - Kako koristiti Excel za financijsko planiranje i izvještavanje u udrugama? - Zagreb – 21. i 22. studeni 2012.
Da li znate kako sastaviti godišnji proračun neprofitne organizacije? Znate li kako organizirati praćenje troškova po projektima i programima? Ukoliko želite naučiti kako iskoristiti prednosti Excela te na jednostavan način organizirati financijsko poslovanje svoje organizacije pridružite nam se na dvodnevnom treningu: "Proračuni u neprofitnim organizacijama “
Voditeljice treninga biti će: Dubravka Obad i Iva Matasić
Ukratko o treningu:
Proračun je ključan menadžerski alat za planiranje i kontrolu rada organizacije. To je prikaz monetarnog planiranja, a priprema se unaprijed za nadolazeći period, uobičajeno jedna do pet godina. Proračun potiče organizaciju da razmišlja i planira unaprijed. Olakšava organizaciji da postigne planirane ciljeve te pomaže prikazati financijsku odgovornost organizacije prema različitim grupama ljudi: članovima, nadzornom odboru, donatorima, javnosti itd. Naučit ćemo vas kako da napravite precizne i korisne budžete. Tri ključna dijela pri budžetiranju – priprema, sastavljanje i nadzor glavne su teme ove dvodnevne radionice.
Microsoft Excel je sastavni dio programskog paketa Microsoft Office. To je računalni program koji uglavnom služi za rješavanje problema matematičkog tipa pomoću tablica. Najčešća primjena mu je u uredima gdje služi za izradu obračuna, troškovnika, proračuna, grafikona i sličnog. Excel nam može biti i koristan alat u organiziranju i praćenju financijskog poslovanja udruga. Tako pomoću njega možemo:
- planirati - izraditi proračun ogranizacije
- pratiti troškove po projektima
- pratiti odstupanja od planiranog proračuna
- izraditi završne izvještaje
- i još mnogo toga.
Važnost praćenja troškova po projektima i programima ne treba posebno naglašavati, a sastavljanje financijskih izvještaja i usporedba planiranog i ostvarenog predstavlja osnovu odgovornog i organiziranog poslovanja.
Na ovoj dvodnevnoj radionici naučit ćemo vas kako iskoristiti prednosti Excela te na jednostavan način i pomoću preglednih tablica organizirati financijsko poslovanje vaših organizacija.
Neke od tema:
- Kako uspješno upravljati procesom budžetiranja?
- Kako što točnije predvidjeti prihode i rashode?
- Kako iskrojiti proračun prema vlastitim potrebama?
- Kako izraditi prikaz novčanih tokova?
- Kako nadgledati prihode i rashode?
- Što i kako s odstupanjima od planiranog?
Kome je namjenjeno:
- Seminar je osmišljen i namijenjen za voditelje financija neprofitnih organizacija koji su odgovorni za organizaciju, upravljanje i praćenje financijskog poslovanja.
- Potrebno je osnovno poznavanje i korištenje Excela!
Ostale informacije:
- Naknada za seminar uplaćuje se po primitku računa, a iznosi 2.500 Kn + PDV
- Druga prijavljena osoba iz iste organizacije ima pravo na 15% popusta.
- Korisnici računovodstevnih usluga Konto Obad d.o.o. imaju pravo na 40% popusta.
- Broj sudionika je ograničen na 20, a u slučaju većeg broja od broja pristiglih prijava prednost će imati ranije prijavljeni.
- Potrebno je ponijeti svoje prijenosno računalo! (Seminar nije namijenjen osobama bez osnovnog poznavanja rada u Excelu)
- Za prijavu na seminar potrebno je poslati popunjenu prijavnicu najkasnije do 15. listopada 2012. na mail: info@konto-obad.hr
Prijavnicu za seminar možete preuzeti ovdje.