Besplatna informativna radionica za udruge iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata
Gradski ured za branitelje poziva vas na besplatnu informativnu radionicu:
Financiranje udruga iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata iz proračuna Grada Zagreba 2020. i financijsko poslovanje neprofitnih organizacija
koja će se održati u četvrtak 21. studenog 2019. u Kongresnom centru Zagrebačkog velesajma, dvorana Cres, od 10.00 do 14.00 sati
Teme informativne radionice:
- predstavljanje novog Pravilnika o financiranju udruga iz proračuna Grada Zagreba
- najava natječaja i javnog poziva za 2020.
- predstavljanje uspješnih projekata i najava EU natječaja za 2020.
- novosti u zakonskom okviru za poslovanje neprofitnih organizacija
- uredno vođenje financijskog poslovanja
- financijsko planiranje i izvještavanje.
Kako biste se što kvalitetnije pripremili za uspješno poslovanje i apliciranje za dodjelu financijskih sredstava u 2020., Gradski ured za branitelje predstavit će i najaviti stupanje na snagu novog Pravilnika o financiranju udruga iz proračuna Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/2019), dat će osnovne informacije o uvjetima i raspisivanju natječaja za financiranje udruga iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata iz proračuna Grada Zagreba 2020. i javnog poziva za podnošenje prijava za dodjelu jednokratnih financijskih potpora udrugama za 2020., te će predstaviti uspješne programe i projekte koji su ostvarili financiranje iz sredstava EU fondova, kao i najaviti predstojeće EU natječaje.
Radi kvalitetnije pripreme i podizanja kvalitete uspješnog upravljanja poslovanjem udruge, važno je razumjeti osnove financijskog poslovanja. Radionica će između ostalog dati i odgovore na pitanja: Kako možemo financirati svoje aktivnosti? Koji su dozvoljeni rashodi? Koje su naše dužnosti prema državnim institucijama, a koje prema donatorima sredstava? Kako uspješno upravljati financijama i u svako doba znati koliki nam je ukupni godišnji proračun? Kako znati s kojim sredstvima trenutno raspolažemo te koje aktivnosti s tim sredstvima moramo obaviti? Prije svega potrebno je dobro poznavati pravila i zakonodavne okvire unutar kojih možemo poslovati.
Poslovanje neprofitnih organizacija treba se temeljiti na načelu dobrog financijskog upravljanja i kontrola te načelu javnosti i transparentnosti. Slijedom toga pozivamo vas da nam se pridružite na informativnoj radionici i osigurate da vaša poslovna dokumentacija, knjige i izvještaji budu pripremljeni sukladno propisima i da na najbolji mogući način prikazuju vaše poslovanje.
Informativna radionica je osmišljena i namijenjena udrugama iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata odnosno za predsjednike udruga i/ili članove udruga koji rade na programima i projektima vezanim za apliciranje na javne natječaje i javne pozive, koji su odgovorni za organizaciju, upravljanje i praćenje financijskog poslovanja.
Gost predavač: Dubravka Obad, Konto Obad d. o. o.
Prijave i dodatne informacije:
Broj sudionika je ograničen, stoga molimo potvrdite dolazak najkasnije do 12 sati 20. 11. 2019. na e-mail: udruge.branitelji@zagreb.hr
Dodatne informacije možete dobiti na telefone Gradskog ureda za branitelje: 01/6100-131, 01/6100-061 i 01/6100-173.